پیشنهاد ویژه

دستگاه لیزر تیتانیوم خوبه یا الکس | مناسب ترین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم -


لیزر تیتانیوم سوپرانو ۲۰۲۲

لیزر تیتانیوم سوپرانو ۲۰۲۲ یکی از ‌های قدرتمند برای درمان بیماران با بیماری‌های پوستی است. این با استفاده از لیزر تیتانیوم به طور مستقیم به بافت پوستی دسترسی دارد و به راحتی به علائم بیماری دسترسی پیدا می‌کند. این نیز بسیار سریع و بدون نیاز به نگهداری برای درمان بیماران است. لیزر تیتانیوم سوپرانو ۲۰۲۲ به طور کامل توسط شرکت تیتانیوم تولید شده است و این نیز قابلیت تنظیم تاثیرات بیماری را دارد. این قابلیت تنظیم تاثیرات بیماری را با استفاده از لیزر تیتانیوم می‌دهد و می‌تواند به طور مشخص حجم و تاثیر لیزر را تنظیم کند. این نیز با استفاده از محیط کنترل کامپیوتری به طور کامل قابل تنظیم است.

لیزر تیتانیوم

لیزر تیتانیوم خوبه یا الکس | مناسب ترین خرید لیزر تیتانیوم -

(Soprano Titanium) جدیدترین فناوری لیزر برای حذف موهای زائد است زیرا لیزر مهم و موثر را در یک اپلیکاتور ترکیب می کند. این بدان معناست که لیزر به موها در سه عمق گوناگون فولیکول به طور همزمان مختل میکند.

همچنین دارای یک هندپیس منحصربفرد Quattro است. این بزرگترین ابعاد سر اپلیکاتور نسبت به های دیگر است، به این معنی که زمان درمان آهمند تا 50٪ کاهش پیدا میکند. همچنین به راهبر سیستم مدرن خنک کننده آیس پلاس (ICE PLUS) قشر را خنک می‌کند، در حالی که فولیکول‌ها را مختل می‌کند، این خنکی لیزر را بدون درد میکند.

لیزر تیتانیوم بر ضد بسیاری از لیزر موهای زائد، می تواند در تمام طول واحد زمان ( یعنی تمام فصل های سال برای انواع بشره از 1 تا 6 مورد استعمال قرار گیرد و تا می توان به طور ایمن و موثر به‌قصد از بین بردن موهای زائد عارض پوست برنزه و موهای رنگ روشن استفاده کرد.

لیزر تیتانیوم پلاس ۲۰۲۲ نی نی سایت | ارزانترین معرفی لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ -

با اطمینان می‌توان گفت است و دانش فنی آن فوق العاده پیشرفته و مؤثر می‌باشد. این ترکیبی از دو لیزر الکساندرایت و لیزر دایود می‌باشد. از آنجایی که این با استفاده از تکنولوژی و فناوری دو دیگر تولید شده، سازندگان آن تلاش کرده اند تا عیب‌های حاضر در آن را به طور کامل رفع کنند و از آن ی بی نقص بسازند. این ویژگی‌هایی که فرموده شده موجب شده لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین و مؤثر ترین در از بین بردن موهای زائد آشنا شود. در ادامه مقاله با ویژگی‌های آن آشنا خواهیم شد.

لیزر پلاتینیوم دارای سه طول موج به طور همزمان در یک اپلیکاتور می‌باشد

دارای طراحی بسیار مبتکرانه با داشتن سه استعمال در یک

بدون هیچگونه دردی: درمان با این خرید دستگاه لیزر تیتانیوم تقریباً بدون رنج بوده و با حس ماساژ بدن همراه است.

تا به امروز. در حقیقت چیلر یک سنخ فناوری خنک کننده به شدت قوی و قدرتمند برای سطح پوست مورد نظر هنگام لیزر است که به الکس دایود این ویژگی را می‌دهد تا هنگام لیزر، پوسه بیمار بدون هیچ سوختگی و درد ناشی از باشد. طول موج این دارای عمق نفوذ بالا و انرژی سخت زیاد است که در هر تک پالس و جاذبه بالاتر در کلروفرم ملانین درون بستر اپیدرم نفوذ می‌کند و وساطت ملانین موجود در فولیکول‌های مو ربایش می‌شوند و آن را از روشن می‌برد.

لیزر تیتانیوم در شیراز | ارزانترین لیزر موهای زائد سوپرانو تیتانیوم -

قیمت لیزر تیتانیوم نیز نسبت به کارایی و کیفیتی که دارد استثنایی می باشد .

همواره یکی از مهمترین فاکتور‌های ‌های دیجیتال در همه‌ی زمینه‌ها منو آن می باشد.

اگر منو و باشد اپراتور احساس راحتی می کند و علاوه بر این در تعیین تنظیمات اشتباه نمی کند و تعجیل استفاده از نیز بالاتر می رود .

لیزر تیتانیوم الما منوی بسیار ساده و کاربردی‌ای دارد و می توان با چند کلیک میسر بهترین انتخاب‌ها را داشت علاوه بر این تماما تنظیماتی که شما به‌جهت لیزر کردن می خواهید از غضب لون پوستی تا مقدار کارمایه و استفاده کردن از چند دایود مرحله را در منو دارد .

از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا و شیک می باشد تا کلینیک شما را جذاب‌تر می کند و جنس ماده‌ها استفاده شده در بدنه همچنین از چگونگی بالایی برخوردار است تا هم دربرابر ضربات اختمالی ثابت باشد و هم وزن کم و سبکی داشته باشد .