پیشنهاد ویژه

راهنمای بیع کت و سروال مردانه


خریداری و سروال شاید یکی از دشوارترین خرید های لباس آقایان باشد که بعضی از افراد حساسیت خاصی  را در نهج انتخاب آن به خرج می دهند،بنا به همین دلیل ما آهنگ گرفتیم مقاله ای کوتاه را درخصوص این این موضوع برای شما عزیزان نمایش دهیم.

در دسته بندی خیلی و شلوار به تاکی دسته دامادی،مجلسی،اداری ،اسپرت و کلاسیک انشعاب می شود هر خصوصی نسبت به جا و مکانی که می خواهد از و شلوار استفاده کند،این الگو ها را انتخاب میکند.برای همانند :

و شلوار دامادی نیز گونه از اسمش پیداست مختص داماد استفاده می شود و مدل یقه و یخه و …آن مدل های خاصی استفاده می شود. کت و شلوار و شلوار مجلسی و شلواری است  که می توان آن را در مناسک مناکحت و مهمانی ها استفاده  کرد. و سروال اداری در اداره ،محل کار،جلسات و نهاد های کاری مورد استفاده قرار می گیرد. و…

و شلوار خریدن نقی و ارسطو - پایتخت 3

و شلوار دخترانه و شلوار کلاسیک

در اینجا به نکات اولیه در پوشیدن و شلوار میپردازیم:

و شلواری که ما امروز میشناسیم به‌جهت موقعیت های رسمی، بیزینس، غیر رسمی و .. استفاده میشود در اوایل قرن نوزدهم شکل گرفت.در طول تاریخ، و شلوار هم مانند سایر قسمت های مد وفشن، تغییر پیدا کرد به منظور مانند در دهه 1920 مردان از شلوارهای گشاد استفاده میکردند ولی در دهه1970 شلوارها تنگ تر شد.

برای هر موقعیتی که میخواهید و شلوار بخرید، از مواصلت مغموم تا دفتر کار،مراسم شام و … نکاتی هست که قبل از خرید باید مد دیدن قرار دهید.همچنین بعد از خرید هم لازم است نکاتی را برای نحوه صحیح نگهداری از آن به کار ببرید.

همین الان ببین : فیلم طراحی لباس 👇🏻 چگونه طراح

همین الان ببین : فیلم آموزش طراحی چهره👇🏻 تصویرسازی یا

و شلوار کرم | تاریخچه و شلوار؛ قصه پر فراز و شیب این لباس همیشه محبوب -- سال 1400

این لباس برخلاف مورنینگ، آرمیدگی بود و در عین آن را برای مناسبت‌های کژوال ورزشی و تفریحی در فضای اسم نیز طراحی کرده بودند. ازآنجاکه در آن زمان رسمی‌بودن ‌وشلوار منوط به داشتن دنباله، بلندبودن و ناهمرنگ‌بودن با شلوار آن بود، این که دنباله نداشت، مجمل حیات و پارچه‌هایش همانند بودند، غیررسمی به شماره می‌آمد. بنابراین ‌وشلوار لونژ به‌ویژه در اطراف بریتانیا لباسی برای راحتی بود.

در دهه ۱۸۶۰، تفاوت خاصی در ‌وشلوارها ایجاد نشد. همچنان ‌وشلوارهای کم‌حجم و دودکمه که بلندی آنها تا میانه‌های ران می‌رسید مد بودند. مردان این ‌وشلوارها را که افزون‌تر از رنگ‌های دیجور تهیه می‌شد با جلیقه سفید یا روشن می‌پوشیدند. در این دوره شلوار راه‌راه هم محبوبیت زیادی داشت.

در دهه ۱۸۷۰، دکمه ‌ها بالاتر قرار می‌گرفت و بنابراین بازی یقه کمتر می‌شد. نیش یقه‌ها کمی به‌سمت دامنه برگشته و ترجیع آن موجز بود. یقه پیراهن زیر آن باید حتما با دکمه بسته می‌شد.

و شلوار خردلی

مار و شلوار خردلی به شما این امکان را می‌دهد تا شلوار خردلی و مار‌های خردلی را به صورت آنلاین بخرید. این سایت‌ها بزرگترین انتخاب‌های شلوار خردلی را برای شما فراهم می‌کنند، از قدرتمندترین برندها تا برندهای بی‌نام. مار‌های خردلی همچنین به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی محصولات مختلف خردلی را با قیمت‌های مناسب مورد مقایسه قرار دهید. همچنین، شما می‌توانید با جستجوی مناسب به بهترین خردلی‌ها دست یابید.