فروش لباس 1.3٪ در Sainsbury's Tu
Sainsbury's Day Candlemas را دارد و مشتریانی که در حال تماشای سینک ظرفشویی بودند به خریداران کمک کردند تا زندگی خود را خرج کنند.
بزرگترین سود جلیقه تنگ بریتانیا، عملکرد "رکورد" روز پنکیک است.
میزان فروش سوخت در 16 هفته 7 ژانویه در مقایسه با سال به 5.
2 درصد افزایش یافت.
"تورم و روند" طولانی مدت بود.
فروش کلی لایک برای مشابه در سه ماهه 5.
9٪، فروش لباس Tu Sainsbury 1.
3٪.
فروش لباس در مقایسه با قبل از همهگیری 2019/20 0.
4 درصد بود.
فروش لباسهای Tu Sainsbury در 6 هفته 7 ژانویه 5.
1% سال به سال، باعث فروش بیشتر در مقابل لباسهای بافتنی و پیژامه Allhallows شد.
این نشان میدهد که سود با هزینههای شرکت افزایش مییابد که انتظار میرود ۱۵ پوند برآورده شود.
در ماه نوامبر، Sainsbury با قیمت گذاری 50 پوندی در ماه مارس تلاش کرد و قیمت ها را 550 میلیون پوند بهبود بخشید.
سیمون رابرتز، مدیر عامل Sainsbury، گفت: "ما به مشتریان Trinity Sunday تحویل دادیم، به این صورت که میلیون ها خانوار بودجه خود را متفاوت مدیریت کردند، یک بار دیگر مجالس بزرگتر را میزبانی کردند و در خانه پذیرایی کردند.
مشتریان زودتر خرید می کردند، خوراکی های Lamastide می خریدند و به دنبال معاملات بودند.
جمعه و پیشنهادات نامناسب آرگوس و و، چگونه و اعتصابات پستی کشور را مختل کرد، مشتریان از راحتی و آسایش آن قدردانی کردند.
ما به این صورت است که صورتحسابهای اعلامیه را چگونه میبینیم.
ما تامینکنندگانی هستیم که برای آنها میفروشیم و قیمتها برعکس این بزرگترین نوبت ما در ژانویه است، Aldi نزدیک به 300 محصول ما است.
"در نهایت، به عنوان یک بدن، همکاران من که مشتریان ما هستند.
ما برای همکارانمان 11 پوند (11.
95 پوند لندن) و یک شعبه شش ماهه فروشگاه ها و انبارها را اعلام کردیم.
Ack Emma در سراسر جهان ما و تامین کنندگان آنها و ارائه این نتایج.
"