پیشنهاد ویژه

دستگاه روغن گیری - دستگاه روغن کشی زیتون ترکیه ای


روغن کشی یا روغن گیر، ی است که از آن برای گرفتن روغن دانه های روغنی کاربرد می شود. های روغن گیر در شرکت هایپر صنع فامکو با روش پرس خنک یا کلد پرس، عمل روغن گیری را انجام می دهند. روغن گیری در این بدون هیچ ماده ی افزودنی حتی رطوبت اعمال می گردد از این رو قیمت غذایی محصولات به طور کامل حفظ می گردد. نحوه نتیجه روغن کشی به نحوی است که دمای خروجی روغن در میقات روغن گیری هرگز فراتر از 45 درجه سانتیگراد نخواهد بود. در روغن گیری با روش پرس سرد با توجه به این که به مولکول های روغن هیچ سنخ آسیبی واصل نمی شود. محصول نهایی کاملا مصفی و طبیعی بوده، همچنین ارزش غذایی آن به کوه طور کامل محافظت می شود.

روغن کشی قابل ارائه در هایپر صنعت فامکو شامل انحا زیر می باشد:

روغن گیری کنجد از گروه صنعتی رستگار

روغن گیری برای عطاری | روغن کشی 35 میلی متر -- سال 1400

در ساخت این از قطعات معتبر آلمانی استفاده شده است. الکترو موتور 1.1 کیلو واژه ساخت SIEMENS آلمان قدرت لازم به منظور استحصال حداکثر روغن از دانه ها را مقدور میسازد.

ماردون و سیلندر و سایر اجزای مجموعه پرس از فولاد­های آلیاژی ضد سایش و سختکاری شده ساخته شده ­اند. مجموعه پرس بسیار مقاوم و دارای عمر طولانی می­باشد. این قطعات با استفاده از آخرین دانش فنی و ماشین­ آلات صنعتی، با دقت راس تولید می­شوند. استفاده از یاتاقان­بندی و بلبرینگ­های ساخت ژاپن تحمل بارهای محوری و شعاعی را تضمین می­کند.

ان شاء الله قصد منهج اندازی مشاغل خانگی روغنگیری از دان های روغنگیری دارم

میخواستم قیمت و ظرفیت هاتون رو اگه لطف کنید برام بفرستید ممنون میشم 🙏 قیمت مدل های تحت : 8 – 15 – 20 کیلو گرمی و قیمت فیلتر

روغن گیری کلد پرس | مناسب ترین روغن گیری و روغن کشی -

چربی ها و روغن ها از اجزای مهم غذا هستند و بخشی از انرژی مورد نیاز فعالیت های روزانه ما را تأمین می کنند. چنین روغن های خوراکی تأمین کننده ویتامین های محلول در شهله و نیز اسیدهای چرب ضروری پیکر ما هستند. روغن ها موجب بهبود بافت موادغذایی تولیدی نظیر نان و مواد سرخ شده می شوند. برخی از روغن ها به دلیل خواص درمانی مؤثر در طب سنتی جایگاه خاصی را دارا هستند. سرچشمه‌ها روغنی به دو بخش نباتی (گیاهی) و جانوری تقسیم می شوند. منابع روغنی گیاهی وجود شامل میوه های روغنی (پالم، زیتون و نارگیل) و دانه های روغنی (سویا، کلزا، آفتاب گردان و …) هستند. های روغن کشی قابلیت روغن گیری از اغلب منابع روغنی گیاهی نرم، میانه و مشکل را دارند.

روغن گیری زیتون با دیگر روغن گیری دانه‌های روغنی تفاوت دارد. در حقیقت روغن گیری زیتون ساختار کاملا متفاوتی دارد. و نمی‌توان با های روغن کشی کنجد و… از زیتون نیز روغن گیری کرد. روغن گیری زیتون نسبت بازمانده های روغن کشی متفاوت بوده و مظنه بالاتری دارد.

دستگاه روغن گیری و روغن کشی