خلاصه: افتتاحیه ها و مشارکت ها جولای 2022
جولای یک منظره بریتانیا، به عنوان نمونه فروش پس از جشن در میان هزینه ها و دما.
بریتانیا 40 سال پس از این مد و افزایش قیمتها در بحبوحه کاهش هزینههای زندگی افزایش یافته است.
Deloitte پرداخت باعث اطمینان از خود در طول قرنطینه 2020 شده است.
در همین حال، موج گرما در بریتانیا 7.
3 درصد کاهش یافت.
Footfall لندن در مقابل معیار «Back the Office» اسپرینگ برد 18.
1 درصد کاهش یافت.
با این حال، شهرهای تعیینکننده خیابانها نزدیک به 9 درصد را مشاهده کردند.
در اینجا انبوهی از فروشگاههایی است که افتتاح شدند و در این ماه، معاملات و توافقنامههای املاک و مستغلات در سریالهای تلویزیونی انجام شد.
افتتاحیه فروشگاه
فروش مجدد Lampoo مستقر در ایتالیا، خیابان پادشاه لندن خود را افتتاح کرد و خانه های دست دوم Chanel، Gucci، Balenciaga و Dior را امضا کرد.
کوترانت لباس عروس و لباس های مناسبتی Pronovias یک سالن برجسته در خیابان لحیم کاری 70-71 لندن افتتاح کرده است.
وسعت 6000 فوت مربع در سه طبقه، به سبک مجموعه اصلی Pronovias، Pronovias Privée، Pronovias اتاق کار، The ceteris paribus با نام مجموعه های نیکول میلانو و مجموعه عروس Vera Wang.
مارک جیکوبز لندن را با افتتاح گل سرسبد ریجنت استریت، بزرگترین فروشگاه آن در ایالات متحده بازگرداند.
اقلام مارک جیکوبز را ارائه میکند، زیرا بهعنوان یک کالا، جواهرات، کفش، و سبکهای فوب، کمربند پول و The Snapshot.
خیابان مارک جیکوبز ریجنت
Scamp & درها را با آجرها و خیابان مارلو شاخص، لباسهای زنانه و لوازم جانبی خود باز کرده است.
1,569 فوت مربع برای نشان دادن مجموعهای از برندها و شعلهور کردن جامعه در خارج از کشور، به عنوان نحوه کمپینهای ارتباط و برنامههای پلاگین خدمت میکند.
تد بیکر زمینی به مساحت 2150 فوت مربع را در Centre:mk Milton Keynes افتتاح کرده است که در اطلس Silbury قرار دارد و لباسهای زنانه، مردانه و لوازم جانبی خود را در اختیار دارد.
قبیله فرانسوی و سبک زندگی IKKS Paris در بریتانیا در خیابان کینگز لندن افتتاح شد.
1300 فوت مربع لباسهای زنانه و خطوط آن، طرحهای ماندگاری لباسهای مردانه را در نقطهای معرفی کرد.
لباسها و کفشهای ورزشی نایک در Westfield London (تصویر اصلی) افتتاح کرده است و تجربهها و خدمات نوآورانهای را برای علاقهمندان به ورزش ارائه میکند.
مفهوم جدید این مفهوم است که ورزشکاران یک عادت ریتمیک را هدف قرار می دهد که در میان خدمات پشتیبانی می شود.
برند کفش لوکس iron Kick Game، لیورپول خود را به یک فروشگاه 3500 فوت مربعی در Liverpool ONE تبدیل کرده است.
Menswear Moss Bros چهار فروشگاه به مساحت 2059 فوت مربع در خیابان جرمین لندن افتتاح کرده است.
لباسهای غیررسمی خردهفروشی متمرکز بر لباسهای رسمی - که با موفقیت AW21 راهاندازی شد و پاسخگوی Fred Sirieix شرکت Dates بود - دوباره در 106 فروشگاه بریتانیایی خود از A تا Z حضور دارد.
به لیورپول ONE ضربه بزنید
تعطیلی فروشگاه
ایندیتکس با برندهای Bershka، Pull&Bear و Stradivarius در چین، تجارت الکترونیکی را انجام می دهد و بازار برندها را تکمیل می کند.
زنجیرهها به صورت آنلاین منطقه را تعیین میکنند، پلتفرمها باعث ایجاد Tmall علیبابا میشوند، جایی که زغالسنگ فروشگاه اصلی خود را داشت.
شراکت
BOSS یک تیم سپاسگزار آستون مارتین آرامکو را معرفی کرده است که اخگر در حال سوختن آن به شریک تیم تبدیل می شود.
گوچی از آنجایی که "تعهدات بیشتر بازیابی و کشاورزی احیا کننده" را هدف قرار داده است، به بنیاد الن مک آرتور باز شده است.
دکتر مارتنز با دانشجویان سنترال مارتینز (CSM) همکاری کرده است تا پس از کمپین «تابستان صرع تمام میوکلونوس» برند، طرحهای طراحیهای سفارشی را به وجود آورند.
Boohoo Group یک همسانی Hold You را راه اندازی کرده است که 14 نوجوان 16 ساله را در نزدیکی آیتم های بنیادی علم شواهد هدف قرار داده است.
مؤسسه کوکاکولا کیت را با پیشرفت کارها به عنوان Creative Coke اعلام کرده است، به طوری که معما چهلمین خود را جشن می گیرد و هفته لندن را آغاز می کند.