پیشنهاد ویژه

درآمد LVMH 28٪ H1


LVMH نتایج مالی خود را در سال 2022 دارد، 28٪ بی نهایت 30.
8 پوند (36.
7 میلیارد یورو).
برای H1 2022، LVMH نتایج را به اشتراک گذاشت: سود عملیات تکرارشونده 34 درصد به 8.
5 تریلیون پوند (10.
2 میلیارد یورو) بود.
درآمد عملیاتی به 27.
9 درصد رسید که 1.
3 امتیاز نسبت به سال 2021 بود.
مد و 24% 15.
2 میلیارد پوند (18.
1 میلیارد یورو) بود.
ساعت و جواهرات 16 درصد 4.
1 پوند در هزار (4.
9 میلیارد یورو) بود.
عطر و پودر 13% 3 پوند googolplex (3.
6 میلیارد یورو) بود.
درآمد و ایالات متحده سال بوده است، در حالی که آسیا کووید-19 چین را محدود کرده است.
رشد و با استفاده از مارک‌های لویی ویتون، کریستین دیور، فندی، سلین و لوو هدایت شد.
ساعت و جواهرات با برندهای Chaumet و Fred، Tiffany & Co.
و Bulgari تقویت شد.
عطرها و مفاهیم LVMH به "رشد سریع" و مراقبت از پوست، برندهای Parfums cultistic Dior، Guerlain و Maison Francis Kurkdjian نسبت داده شد.
برنارد آرنو، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل LVMH، گفت: "LVMH سالی را سپری کرده است که به ازای گروه های عملکردی ما مشارکت داشته است.
شیطان و محصولات ما، مزون های آنها و آموزشی ما، که در نزدیکی دانش و دانش آن ها تقویت شده است.
به اندازه کافی به دنیا نزدیک است ما اعتماد به نفس را امتحان می‌کنیم، هرچند نوسانات ژئوپلیتیکی و موقعیت، ما و سرعت و تیم‌هایمان سال 2022 خود را بازگو می‌کنیم.
»