پیشنهاد ویژه

(LEAD) Amorepacific Group 29 pct Q3


سئول، 31 اکتبر (یونهاپ) -- گروه Amorepacific متحمل ضرر شد و ارقام واقعی آن در روز دوشنبه اعلام شد، مانند کاهش سرعت چرخه چین.

32.
3 میلیارد وون (22.
7 میلیون دلار آمریکا) در هر ضخامت بود.
-نقطه رو به رشد در سه ماه سپتامبر، 29 درصد نسبت به قبل، بایگانی.

جولای تا سپتامبر 36.
2 درصد نسبت به سال 33 در هر کوادریلیون وون کاهش یافت.
فروش در اطاعت از 15.
9 درصد 1.
02 تریلیون وون.

"ما با چالش هایی مانند چینی ها و هزینه ها روبرو بودیم، علی رغم تلاش ها برای به دست آوردن دستاوردهای هنری.
"

گروه dofunny از فروش 50 درصدی در فروشگاه ها، کانال فروش گروه متحمل شد.

تجارت منصفانه آن 9.
2 در لک برنده فروش چین را به ارمغان آورد.

تقلید تلاش های آمریکا، با این حال، آزار و اذیت.
تلاش های این گروه ایالات متحده را به بازار عرضه می کند که محصولات زیبایی K در آن در حال رشد است.

به این ترتیب هدف، تاتا هارپر خریداری شده، یک برند پشیمان ایالات متحده، در سپتامبر 168، تعداد زیادی برد.

گفت: فروش آفریقا 97 درصد برندهای گروه را افزایش داد.

Amorepacific برندهای مراقبت از پوست، تلاش‌ها به ساختار، سودآوری و تسریع دیجیتالی‌سازی پیوست.
و یک ولکانیز به نام Osulloc.

fairydust@yna.
co.
kr
(EN د)