پیشنهاد ویژه

نکات مهم لیزر موهای زائد که باید بدانیم


به طور کلی دو نوع روش برای برطرف انجام‌دادن موهای زائد وجود دارد:

1. سیستم های لیزری شامل دستگاه های الکساندریت (طول موج پایین)، دایود و لیزر با طول موج بالا

2. سیستم های مگر لیزری (سیستم های نوری لامپ های زنون) شامل دستگاه های ای لایت (E-LIGHT) و آی پی ال (IPL) که با جهاز فلش لامپ زنون کار می کنند و اضافه بر نور از رادیوفرکانس نیز به طور همزمان استفاده می کند و به همین بلد روی موهای کم رنگ (طلایی ، سفید) اثر بهتری دارد.

لیزر در واقع پرتوهای نور تکفام شده هستند که روی درازا موج دلخواه ما برای مقاصد خاص تنظیم می ­شوند و بنا به نیاز ما می ‏توانند اثرات متعددی در ارض وضع مشاهده داشته باشند. ریشه­ موجود در هر تار مو رنگ­دانه ای به نام ملانین دارد که موعد نما مو فعال شده و همه بدنه­ تاریک مو را به رنگ تیره (سیاه، قهوه ­ای روشن و تیره یا بلوند) در می ­آورد. روی ملانین ­های موجود در پایه مو متمرکز شده و رو آن ناحیه اثر می­ کند و نهایتا منجر به نابود شدن ریشه­ مو می­ گردد.

الو دکتر- جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک پارمیس

ساخت دستگاه لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

سیستم های خنک کننده (کولینگ) ساده که در سایر دستگاه ها کاربرد می شوند به علت سرمای کم، قطعا درد و سوز بسیار زیاد است، در حدی که برخی از مراجعین از ادامه جلسات منصرف می شوند.

در لیزر موهای زائد رنگدانه های تاریک مو مورد هدف قرار می گیرند و با شعشعه اشعه از نشو مجدد فولیکول مو دفع می شود. تا به حال تحقیق اثبات شده ای برای بررسی میزان آسیب و یا عدم آسیب به جنین با لیزر وجود نداشته است و هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد، اما از آنجایی که در دوران بارداری و شیردهی باید از هر گونه شغل غیرضروری اتقا کرد به همین دلیل پزشکان لیزر موهای زائد را برای خانم های باردار توصیه نمی کنند.

همچنین از سویی دیگر تغییرات هورمونی در دوران باردای و شیردهی ممکن است باعث بازگشت بخشی از موهای زائد شود، به همین راهنما اگر قصد بارداری دارید، بهتر است لیزر موهای زائد را از چند برج انتهایی شیردهی آغاز کنید.

تفاوت دستگاه های لیزر موهای زائد | زیباترین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد -

در ابتدای مقاله سه شماره از معروف‌ترین دستگاه‌های لیزر مو را معرفی و مقایسه کردیم. اما دستگاه‌های دیگری هم در ایران استفاده می‌شوند، و برخی از آنها از کیفیت سخت بالایی متمتع بوده، ولی آشنا شده نبوده و در مراکز محدودی استفاده می‌شوند. در نتیجه اگر بخواهیم بدانیم مارک بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟ می‌بایست دستگاه‌های دیگر را همان معرفی و بررسی کنیم.

این لیزر ساخت ملکت ایتالیا است. در حال حاضر شرکت دکا در بیش از ۱۲۰ کشور جهان فعالیت دارد. این دستگاه، دارای دو طول موج الکس و اندیاگ است. (Motus AY) با استفاده از فناوری‌های جدید آسیب‌های پوستی را به حداقل امکان‌پذیر رسانده است. لیزر دکا یکی از بهترین دستگاه‌ های لیزر بدن است.

این لیزر ساخت شرکت مهم سایناشور آمریکا است. و به مانند رقیب وجود کندلا، از دو درازی موج الکساندریات و اندیاگ به صورت همزمان بهره می‌برد. (Cynosure Elite+) یکی از گرانترین نمونه دستگاه لیزر موهای زائد است. و به همین علت در ایران به چهره محدود در دسترس است.

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟ - قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبی

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد