پیشنهاد ویژه

جورج در آسدا تور بزرگ لباس مدرسه را راه اندازی می کند


جورج در آسدا کمپین بازگشت به مدرسه خود را راه اندازی کرده است، مجموعه لباس مدرسه سوپرمارکت «مردم را متحد کنید».
این مسابقه که در 23 ژوئیه راه اندازی می شود، یونیفرم های ASDA را به نمایش می گذارد، که در دوران بحران هزینه زندگی بازمی گردند.
تبلیغ 30 پایداری را تشویق می‌کند و می‌بیند که چگونه با صرفه‌جویی در هزینه و ماندگاری عاقلانه، تبلیغی را نشان می‌دهد که در آن رپرها یونیفرم‌هایی را برای بچه‌ها تحویل می‌دهند.
در پایان، پلاکاردهایی برای بچه‌ها با شعار «مردم را متحد کن، من» را سر می‌دهند.
کلودیا سولانو، جرج خلاق در آسدا، گفت: «با ادامه شکاف دلاری در هزینه‌های عمومی، خانواده‌ها در بریتانیا با شکست مواجه می‌شوند، در غیر این صورت، هزینه‌های ارسال مدرسه چرخشی جدیدشان با شکست مواجه می‌شود، و ما مشتریانمان در حال ارزیابی مجدد سپتامبر آنها هستیم.
"لباس پوشیدن بچه ها یک والدین است.
بچه های آنها بهترین کف دست را دارند.
قیمت ما و یونیفرم های قابل استفاده مجدد ما والدین و بچه ها را در رقبای خود متحد می کنیم.
" آلستر میلز، کریتیو ایمپرو افزود: "جایگاه این است که بحث ما می‌خواهد بچه‌هایشان چگونه پایشان را بگذارند، آن‌ها فشار مالی دارند.
ما نیاز داشتیم که والدین آگاهانه قیمت‌ها را حذف کنند و آن‌ها و لباس‌های مدرسه را به صورت زنده حذف کنیم.
از.
"